Kokybės politika

Bendrovės veiklos pagrindą sudaro mechaninis detalių apdirbimas (tekinimas, gręžimas, frezavimas, šlifavimas, suvirinimas ir t.t.) ir jų pardavimas.

Tikslas

Būti patraukliu verslo partneriu, pasižyminčiu visapusišku šios srities išmanymu, naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis, aukšta kokybe bei konkurentabiliomis kainomis.

Strateginiai uždaviniai:

  • siekti lyderio pozicijos metalo apdirbimo srityje;
  • tobulinti kokybės valdymo sistemą, pagal EN ISO 9001 standarto reikalavimus;
  • gaminti ir pateikti užsakovo poreikius tenkinantį produktą;
  • tobulinti įmonės procesų veiklą, investuoti į šiuolaikines technologijas ir įrengimus;
  • sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją;
  • užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę pagal pareigas ir kompetenciją.

Vadovybės įsipareigojimai:

  • suteikti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrinti socialines garantijas, geranorišką savitarpio supratimo atmosferą;
  • pripažinti darbuotojų nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti aukštesnių rezultatų;
  • nuolat gerinti darbuotojų darbo sąlygas;
  • kreipti ypatingą dėmesį parenkant darbuotojus ir keliant jų kvalifikaciją;
  • mokėti atlyginimą, atsižvelgiant į darbo rezultatus;
  • kasmet peržiūrėti kokybės politiką, kad ji nuolat išliktų tinkama.

Ši politika yra prieinama visoms suinteresuotoms šalims.

Dokumento originalas (PDF)